Wednesday, December 7, 2011

cukur jambul & aqiqah cucu2 cik Leha

.
.
.

Tanggal 25 Nov 2011 ri tu telah diadakan satu majlis khas untuk cucu2 Cik Leha. Tak rancang pon sebenarnya nak buat secepat ni, tibe2 jek my mum cakap nak wat majlis aqiqah tuk 7orang cucu dier..cukup sekor lembu xyah kongsi2 & sekaligus wat majlis cukur jambul tuk my lil princess & my bro baby.. My mum said "Dah niat cukup je 7orang cucu mak, mak nak wat majlis aqiqah"....

Majlis kecik2 jek, sbb x cukup mase nak prepare betul2, tapi sempat jugak aku siapkan goody bag tuk para tetamu, walaupon dengan perot yang masih sakit ku gagahkan jugak kudrat ku untuk memuaskan hati para tetamu yang hadir.

Macam x percaya jek dah 7orang cucu Cik Leha. Anak along aku 4orang, anak angah aku 2orang dan tambah anak aku sorang, cukup kesemuanya 7orang..

Tak tau nak citer pe perjalanan majlis, sebab majlis kecik2 jek, gambar pon x sempat nak snap banyak, maklumlah aku kan masih dalam kesakitan, jadinya tak boleh lah nak bergerak beria sangat, tapi dalam sakit2 pon x reti duk diam jugak, malamnya barula rase kesakitan...siang tak duk diam melayan tetamu....hihihihi

Jom layan gambar yang x seberapa.....

.
.
.

i'm ready


i'm ready too...Muhammad Ashfar Danielle


Abg Ashfar dulu ek..


Then Nur Zara Arissa turn..Tok imam jampi ape tu ek..


Tok imam: Atok potong sket ek rambut lebat baby zara..


Smile..:-) Dah selesai potong2 jambul

.
.
.

Nak upload video, tapi error la pulop....besar sangat kot sizenyer @ line tenet yang sengal.....

0 comments:

Related Posts with Thumbnails