Friday, February 18, 2011

Penyerahan--------->> Pra Penyerahan

Hari ni aku terpakse pergi penyerahan projek Sek.Keb Tasek Permai Ampang, gara2 Bos aku 'Outstation'... First time aku kene pergi, yang cuaknyer nak mengadap Wakil2 JKR, wakil PPD, Kontraktor2 lain...Pastu boleh plak Supervisor ktrg stuck tengah jalan odw ke tapak pembinaan sbb rantai motornyer putus..lagi ler aku cuaknye, xtau nak menjawab kalu ditanye...Tapi mungkin nasib aku baik ari ni, atau dowg semua terpukau dengan aku..hahahaha.....Poyos giler....

Jadinyer hari ni, sepatutnyer Penyerahan menjadi Pra penyerahan sahaja, disebabkan jasa baik pihak PPd bagi ktrg tempoh sebulan tuk siapkan 100% complete + kerja2 tambahan seme..Alhamdullillah..Lega hati aku, sbb mmng ler kije2 touchup, tp touchup2 ni ler yg remeh temeh...So lepas ni aku kene ler follow up ngn site tgk progress touchup2 dowg...kene g mendaki je ler ke site tu nanti..huhuhuhu

Pe2 pun time kaseh daun keladi ler En2 PPd sbb bagi ktrg peluang lg sebulan...

.
.
.
.
.
.



Menu Untuk Hari Ini:

1) Udang Saiz XL Masak Sambal..Nyum..Nyum..Nyum...
2) Sayur Kobis + Lobak + Udang saiz XL + Telor goreng pe ntah...
3) Ikan Kembong Goreng (Laki ku ngidam ikan goreng)

.
.
.
.
.
.


Meet Uncle Hussin Jr.
(Giler cute Ashraf)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails