Tuesday, February 8, 2011

-- First Time = Kali Pertama --

Hari ni kene g site visit kat UPM Serdang, untuk pengetahuan semua hari ni adalah kali pertama @ FIRST TIME aku masuk UPM...selama ni aku lalu je depan UPM, time hangat berdating di MINES.
-
-
Mula-mula gabra gak nak g, sbb x pernah pg cnfrm sesat nye, tapi selamatla x sesat...sebab dapat bantuan ikhlas dari Abg Guard and kakak Guard yang sangat peramah dan baik hati.
-
-
Semenjak aku kije kt compny ni adela lebih kurang 3-4kali aku g site visit, tapi site visit kali ni yang paling x sistematik, boleh dowg buat kaunter pendaftaran yang menyebabkan ktrg seme terpakasa beratur di tengah panas....Fuhhh..dh la hari ni sangatla panas harinya...TENSION..!!!
-
-
Tapi walaupon terpaksa berdiri ditengah panas terik, berjaya jugak aku mendaftar diri dan mendapatkan sedikit info.



Cube teka, dak kecik sedang buat ape..hihihii...ASHRAF SEDANG BERUSAHA GIGIH...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails