Sunday, May 30, 2010

Akhirnye!!!!

Akhirnyer, Tanggal 29 May 2010 aku berjaya mendapat segulung ijazah....Fuhhh penat tu nk dptkn segulung ijazah ni, mcm2 rintangan aku lalui. Kali ni aku kene sidang petang, so xlah kelam kabut nk kene bgn pg. Lbh kurang kol11 pg ktrg gerak dr Sungai Buloh, masuk UITM kene parking kt padang kawad n naik bas g DSB. Panas giler, berpeluh2 sementara nk beratur berarak masuk dewan. Bayangkan dr kol12 ktrg berkumpul pastu beratur berarak masuk dewan, kol3 br start bg skrol giler busan n ngantok aku, dhla kiri kanan aku lelaki sorg pon aku x kenal...BUSAN!!!!


Before gerak ke UITM sementara tnggu Maklong n Ain siap


Antara yang setia menanti ku keluar dewan


Thanks for the Froggy


X sempat nk bergamar beria pon, sbb kuar dewan jek ujan dh rintik2..huuhu

Siap jek pulang jubah n amek skrol teros naik bas smule g kt tpt parking, berhujan la kejap...pastu teros g Ani sup utara makan, lapar giler x mkn....pas makan g umah Siti Hasmah mntak tolong dier amekkan gambar sbb ktrg nk balik kulai malam tu jgk. pastu teros pulang ke Sungai Buloh..berehat sebentar, mandi2, main2 ngn anak2 k.Umi + Along Zali....Hampir kol12 tgh mlm ktrg gerak pulang ke Kulai...mengantok jgk, so kami bergilir2 bawak kete...hampir kol4 ktrg sampai, sampai2 teros tido ngntoks sgt2...huhuhu


Berehat2 sebelom bersiap2 tuk pulang ke Kulai



* Thanks to Angah linda + Maklong sbb bg kami berteduh.
* Thanks tuk K.Umi sbb bg buah salak n bg rase kek batik...Sedap!!


0 comments:

Related Posts with Thumbnails